quinta-feira, junho 29, 2006

LOU RHODES

Lou Rhodes - Each Moment New



" I took a day off yesterday, just to walk around Lisbon. I love Lisbon, i think it´s a beautiful city. It felt good. But suddenly i stoped i thought "Shit, i forgot my camera!" So many things i´d like to keep. And then, i realized what i was thinking didn´t make any sense, because instead of joying the moment i was worried about taking some pictures."

Um concerto intimista, com uma acústica excelente, em que o público vibrou a cada particularidade da música da ex vocalista dos lamb. Um contrabaixo, uma bateria, um violino, duas violas e duas vozes foi quanto chegou para levar ao extâse a plateia a meio gás que se encontrava na sala, à medida que se percebia a intensidade de cada instrumento.

A sua voz, quente, forte proporcionou um espectáculo sensorial, calmo, ao mesmo tempo excitante tendo em conta a progressão de cada música, em que ora os instrumentos parecem fraquejar para logo de seguida dar lugar a um ritmo mais acelerado que sobe de forma gradual e agradável.

Durou 1h30m. A sua beleza física, simplicidade e profundidade das letras fizeram um concerto memorável, em que a pedra de toque foi, sem dúvida, a percepção auditiva aliada à visualização da riqueza instrumental que compõem cada uma das músicas desta Senhora.


Each Moment New

A wise man said to me
Don’t underrate simplicity
So I strip my life away
And try to live each day by day
And feel
Each moment new
Tho so hard I try
So many failings cloud my eye
And with troubled mind
A sense of peace so hard to find
To feel
Each moment new
But I will be
All I can be
Do everything
With all I have in me
Life is a blessing
This much I know
And every lesson
Can only help us grow
To feel...
Each moment new
Another thing we missed
Love is really all there is
And together, sure
Most anything we can enjoy to feel
Each moment new
To feel
Each moment new

1 Comments:

Blogger MPR said...

Lindo! Absolutamente lindo!

3:03 PM  

Postar um comentário

<< Home